فشار خون بالا و کراتینین بالا

دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

فشار خون بالا و کراتینین بالا

فشار خون بالا و کراتینین بالا

 فشار خون بالا در حال افزایش کراتینین ، و فشار خون بالا ، مهمترین دلیل که باعث بیماری های کلیوی و فشار خون بالا، نارسایی کلیه منجر می شود همیشه متصل می شود. پس چه رابطه فشار خون و کراتینین بالا است ؟

مشخص است که پرورش ادرار مجموع ، سموم Veffers و مواد زائد از ادرار از بدن ، و بیشتر از کراتینین زباله . و ادرار مجموع دفع شده از فشار خون است، که ، از لحاظ قسمت ها که بالای فشار خون از بدن ، و کلیه لوله از آسیب پذیر است ، هنگامی که فشار خون بالا . آیا نفروپاتی سرب و فشار خون بالا و نارسایی کلیه نیز ممکن است.

پس چگونه در مورد فشار خون بالا و کراتینین بالا اهمیت میدهد؟

اول، فشار خون overpowers به مناسبت . را انتخاب کنید برخی از داروها که فشار خون را پایین بیاورد ، و کلیه ها آسیب نمی زند. اگر فشار خون overpowers Bossier ، و کراتینین عددی پایین تر امکان پذیر است. اما قطع Hzifah اتو و تنگی شریان کلیوی ، آیا این داروها آدرس نیست، یا حداقل مقدار مواد مخدر . پس چه داروهای بیمار باید مورد توجه قرار گیرد ؟ اگر شما می خواهید بدانید ، و شما می توانید با یک دکتر در اینترنت مشاوره در هر زمان امکان پذیر است، و دکتر می تواند به شما کمک کند و شما به صورت رایگان بگویید.

و دوم، مراقبت در مورد رژیم غذایی مناسب . و یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا و یا کراتینین بالا در مورد مراقبت علاقه غذا، و overpowers مقدار آب ، خوردن غذاهایی که شامل نمک های چند ، به منظور جلوگیری از عوارض از جمله عدم تورم .

سوم ، علاقه مند به علائم مانند التهاب و عفونت است و این تشدید مورد این بیماری که ممکن است. روش عالی ترین درمان را انتخاب کنید. دیالیز یا پیوند کلیه یک روش عالی درمان نیست، چرا که بیمار زیادی با بیماری کلیه عوارض پس از استفاده می شود.

و آخرین، دوستان عزیز من، ما برای بسیاری از ادرار و نهایی کراتینین بالا ارائه ، من امیدوارم که شما از این مقاله Ttaalaa ممکن است پس از آن یاد گرفت و اگر شما مشکلاتی را برای بیماری های کلیوی ، و یا می خواهید از این روش درمان، و شما می توانید ارسال آدرس پست الکترونیکی ما در هر زمان ، و پاسخ به شما و به شما کمک کند که ممکن است. من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra ، خدا شفا داد ، به خواست خدا شفا دهد!

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فشار خون بالا و کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.